Heippa!

Siitä on aikaa, kun olen kirjoittanut tänne, mutta nyt ajattelin vihdoinkin kirjoittaa kuulumisiani. Eli olen aloittanut nyt lukion, mikä ei todellakaan ole helppoa. On läksyt ja lukemin ja kaikki koulutehtävät, mitkä vievät aikaa, myös sen lisäksi harrastus vie paljon aikaa. Vielä senkin jälkeen pitäisi ehtiä olla kevereiden kanssa. Kysymys onkin, mistä aikaa oikein riittää kaikille? =) Vastauksia  on tietenkin monia esim. olen viikonloppuna kavereitteni kanssa, tai järjestän menoni niin, että aikaa jää myös kavereilleni. Meillä oli eilen ja edellispäivänä peli(jalkapallo). Voitimme lauantaina Janpan 7-1, ja eilen voitimme ACK:n 6-1. Tein myös yhden maalin, JEIJ! :DD

OLin myös viikonloppuna hyvän ystäväni luona yötä, ja kävimme hakemassa rullakebappia noutopizzasta sekä limua haimme Cittarista. Oli todella hauskaa kun katsoimme elokuvia ja juttelimme kaikesta. Kiitos ystävälleni, oli HAUSKAA! :D

Lukiossa meidän on täytynyt lukea kirja äidinkielessä, luin William Golding(?) kirjan Kärpästen herra. Teemme kahden viikon päästä kirjallisuusaineen kirjasta. Myös meidän on tarvinnut tehdä haastattelu, keskustelu,tekstiviesti, sanomalehdesstä viisi uutista ja kirje opettajalle, mitkä lopuksi tulevat portfolioomme.

Filosofiassa teimme tutkielman, josta minulla tuli 7 sivua pitkä :O Kyllä kiirettä pitää. Olemme matikassa jo s.130 joten töitä piisaa.. Mitenköhän ensimmäinen koe viikko sujuu.. :/

Jos teillä on omia kokemuksia tai kysymyksiä, niin tänne vaan kirjoittamaan :D

William Golding: Kärpästen herra